maandag 16 juni 2008

20 Last-fm

Dit vond ik erg leuk. Alleen heeft het me wel heeeeel veel tijd gekost. Als je eenmaal aan het zoeken en luisteren bent blijf je bezig.
Vooral de mogelijkheid die geboden wordt van andere artiesten die lijken op... vond ik erg leuk.
Playlist gemaakt van toch maar weer de oude bekenden. Binnenkort nog maar eens uitgebreid verder zoeken en nog het een en ander toevoegen.
Vond het soms wat lastig te navigeren op de verschillende pagina's. Had soms het gevoel dat ik wat afgedwaald (verdwaald?) was. Stond vond ik niet altijd duidelijk aangegeven hoe je weer terug kon naar...
Maar erg leuk en iets dat ik denk ik zal blijven gebruiken.
Bibliotheekgebruik.... nog niet heel veel ideeen over moet ik toegeven.

1 opmerking:

infogirl zei

Helemaal mee eens. Wat een mogelijkheden ! Was net als jij ook af en toe het spoor bijster (hoe kom ik ook al weer terug ?).
Ben blij dat het niet aan mij ligt.