zondag 15 juni 2008

19 Sociale netwerken

Tja wat moet ik hier nu verder mee. Heb me wel eens ingeschreven voor Schoolbank.nl maar ook daar moet je al voor betalen. Een aantal oude klassefoto's erop gezet. Wel grappig, krijg je reacties van mensen die zichzelf herkennen. Inderdaad met twee oude klasgenoten even een blauwe maandag gemaild maar ook dat gaat snel weer over.
Hyves? Tja ik wou weten wat dat inhield omdat mijn kinderen erop zaten.
Maar de gemiddelde Hyver is zeker 20 jaar jonger dan ik ben. Bovendien word ik gestoord van de fw fw fw fw fw mailtjes die je door Hyves in je mailbox krijgt.
Dus Sociale netwerken? Een Hyves bibliotheek? Ik weet het niet hoor....
Ik heb er niet zoveel mee en kijk er zelf zelden meer op.

1 opmerking:

han voogsgeerd zei

ik denk dat er als je niet een goede reden hebt, het deelnemen aan social networks tegenvalt.
pas als je iets deelt, interesse deelt, zal het gaan "werken".
in 23 dingen gaat het vooral om kennismaken met een fenomeen zoals bijvoorbeeld hyves.
en het is een fenomeen!!