zondag 1 juni 2008

16 YouTube

Wat heeft You Tube mij te bieden ( of de bibliotheek)? Ben het met Jouke eens dat je er misschien niet zo heel veel aan hebt eigen bibliotheek filmpjes op You Tube te zetten.
Waarschijnlijk volstaat het als je het alleen op onze eigen server zet.
Kijk nog wel regelmatig op You Tube, maar eigenlijk altijd voor fun.
Ben een aantal uren bezig geweest een eigen filmpje (opname gemaakt met een mobiele telefoon) naar You Tube te krijgen en dan, dat was de bedoeling, naar mijn blog. Helaas... kreeg voortdurend de melding dat mediaplayer de extensie niet herkende. Ingeschakelde hulptroepen kregen het ook niet voor elkaar. Sorry trainers, ik laat het er bij zitten. Dit ding heeft me heel veel tijd gekost.



Wat betreft het plaatsen van een You Tube fragment in mijn blog (over een bibliotheek) verwijs ik naar vier berichten geleden. "Books and cookies"

Geen opmerkingen: