vrijdag 28 november 2008



Moet zeggen dat 23dingen er wel voor zorgt dat ik me soms precies zoals dit mannetje voel. Toch ben ik er van overtuigd dat het wel noodzaak is dat we als bibliotheek gaan veranderen. Alleen heb ik nog steeds het gevoel dat niemand precies weet hoe dat dan zou moeten.
In juni heb ik in het blogbericht bij ding 22 al een link naar een aantal discussiepunten en aspecten geplaatst waar je als bibliotheek, al of niet aangepast, over zou kunnen praten maar ook mee aan het werk zou kunnen. Vind dit toch iets om nog een keer te herhalen.

4 opmerkingen:

Jouke zei

Die van juni had ik gemist. Sorry!
Maar is lezenswaardig zie ik nu.
Mijn idee/hoop is dat we bij de afsluiting gaan checken op elk ding.
Blogs? Ja/nee. Intern/extern hoe en wat etc.
Dat moet gebeuren en goed gebeuren om de 23 dingen echt zinvol te maken lijkt mij.
Want alleen de certificaten uitreiken en overgaan tot de orde van de dag is een gemiste kans!

Shanti zei

Ben het helemaal met je eens Jouke.
Ik had in juni al zoiets van : ja ok en nu?
Denk dat we ook al is onze tijd beperkt toch "dingen" uit moeten gaan proberen. Kijken wat onze klanten er van vinden en kijken of we ook nieuwe groepen klanten kunnen bereiken.

catwoman zei

Ik ben het helemaal met jullie eens, ik loop hier nu al regelmatig over te denken. Ik zei al tegen Jouke± tijd voor een denktank?

bussiebussie zei

Ja ben aardig opgeschoten, het was ook geen onwil alleen als je thuis geen computer hebt en veel werkt is het soms moeilijk in te passen.Had de afgelopen 3 weken de beschikking over een dongel en de oude computer van de bus.
Nu alleen dongel in het weekend, dus gaan de laatste dingen niet meer zo snel.Jammer zat er net lekker in!