dinsdag 11 november 2008

Computers en (herfst)stormen.

Na een bijna computerloze week op Twekkelerveld en Glanerbrug had ik het even gehad met al die computertechniek, en Han waarschijnlijk met mij.

Herfststormen? Ook bij sommige klanten maar de meeste waren gelukkig heel begripvol, en waarachtig donderdagavond Glanerbrug weer in de lucht en vrijdag laat in de middag Twekkelerveld.
Vraag ik me wel af hoe het nou komt, dat het vaak, die twee filialen zijn die met storingen te maken hebben? Zou het aan mij liggen?



Vooralsnog gaan we daar niet van uit. Misschien als het aantal storingen op de Centrale op woensdag ook toe gaat nemen.....

6 opmerkingen:

Jouke zei

Vandaag is het woensdag. Doet alles het nog op de centrale?

Shanti zei

Nou euh.... ja hoor!

infogirl zei

He... Wat hoor ik daar ?
't Is je gelukt met het muziekje. Klasse hoor !
Wel gezellig, vindt je niet ?

Jouke zei

Ja, en ook nog goede muziek :-)

catwoman zei

Ja, een heerlijk nummer, maar ook de tekst vind ik vreselijk goed!!!
Daar krijg ik nog steeds ((still) "the blues" van.....

Shanti zei

Hallo Infogirl
Ik heb het op een totaal andere manier gedaan dan wat jij aangaf in je blog. Kreeg het op jouw manier echt niet voor elkaar!
Maar je kent het spreekwoord: er zijn vele wegen....
Ja een goed nummer he!