zaterdag 5 september 2009

Afsluiting 23dingen

4 september 2009. De afsluiting van 23dingen voor de Bibliotheek Enschede. Met een heleboel 23dingen cursisten bij elkaar in de Pijpenla.
Maar wat is nu het vervolg? We hebben natuurlijk al onze webmaster die Bibliotheek Enschede al op Twitter, Hyves ,You Tube en Flickr gezet heeft. Toch vind ik dat we na moeten denken over hoe we verder gaan met Web 2.0.
De opgedane kennis zakt nu, tenminste bij mij, al weer wat weg.
Zoals Jan Klerk het zo fraai zei: De informatie komt in een enorme stroom naar ons toe en al lang niet meer alleen door middel van boeken. De Bibliotheek zou een taak kunnen/moeten hebben in het filteren van die informatie stroom voor onze leden/klanten. Bovendien is Web 2.0 juist ook communicatie met de klant.
Hoe het ook zij, ik denk dat we er iets mee moeten. We hebben niet voor niets ons met zo velen bezig gehouden met 23dingen.
Wat de afsluiting betreft, dat was leuk. Het heeft me wel weer aan het denken gezet!
Rest mij verder alleen nog mijn coach te bedanken, dus dat hierbij!

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Geen opmerkingen: