zondag 18 oktober 2009

Display perikelen.

Cursus displayen op Zuid. Opdracht is foto's maken van twee display tafels per filiaal, en twee voorbeelden van iets wat niet goed is.
Laat ik nu nergens mijn digitale camera kunnen vinden....
toen ik die eindelijk had gevonden waren natuurlijk de oplaadbare batterijen leeg.....
maar waar o waar was de batterij oplader gebleven......
toen ik die gevonden had en de batterijen eindelijk opgeladen waren, en de foto's gemaakt waren.....
was natuurlijk het kabeltje zoek waarmee de foto's op de computer gezet kunnen worden......
Zucht.........
Denk dat ik misschien toch voorzichtig de conclusie moet gaan trekken dat het echt aan mij ligt!
Of heeft iedereen dit probleem?

Maar uiteindelijk is het allemaal gelukt, en hieronder dan de foto's!
Voorlopig maar liever even geen bijscholing meer, kost zooooveeeel tijd!

Glanerbrug.


Goed

Goed

Goed

Niet goed

Niet goed

Goed of niet goed?

Goed


Twekkelerveld

Goed

Niet goed

Goed

Goed

Niet goed

2 opmerkingen:

blondie zei

Hoi!

Ik heb de foto's nog eens goed bekeken en het zijn mooie foto's geworden. Maar....wat is er nu goed en wat niet?
Ik heb a.s. maandag de cursus, misschien dat ik het daarna weet.

Groetjes, Blondie

Shanti zei

Heb het er nu bij gezet Blondie! Maar sommige dingen twijfel ik zelf over.