woensdag 7 mei 2008

Ding 10

Bezig geweest met Del.icio.us en Social bookmarking.
Ik heb zonder problemen een account aangemaakt en mijn eigen favorieten daarin ondergebracht. Buttons toegevoegd aan de werkbalk.
Lijkt me wel handig. In ieder geval voor mezelf en ook wel om de favorieten van "mijn filialen" te ordenen. Misschien een idee om zo ook een heleboel sites die wij gebruiken beschikbaar te stellen voor onze klanten. Maar eigenlijk doen we dat al. Alleen kun je er nu tags aan toe voegen.
Kon helaas geen feed van de 23dingen account toevoegen want... ook daar komt het voor... Netvibes gaf aan een storing te hebben in de verbinding en mij dus niet mijn pagina te kunnen laten zien. Maar er werd mij verzekerd dat ze met man en macht aan het werk waren om de problemen op te lossen.
Goh dat kwam me op de een af andere manier erg bekend voor....
Maar... we houden moed.

Geen opmerkingen: