maandag 26 mei 2008

14 Instant Messaging

Dit punt is voor mij vooral veel blabla. Hoewel... sinds dochter uit huis is en wel anderhalve kilometer weg woont (jaja! een hele afstand) wordt er wel vaker via msn gecommuniceerd. Wel altijd toeval, ik doe iets achter de computer, msn start automatisch op als ik de computer aanzet, en ik constateer dan dat zij online is.
Dus dan toch maar even blabla.
Of chatten met zoon die op school zit ( je zou zeggen dat ze daar iets aan hun studie doen!)
Heb dus al jaren een account bij msn. Ook wel eens handig als op het filiaal iemand klaagt dat msn niet werkt. Kan ik het uitproberen met eigen loginnaam en wachtwoord.
Heb 23dingen@live.nl toegevoegd aan mijn contactpersonen en een berichtje gestuurd. Maar weet eigenlijk niet wat ik me daar mee op de hals haal. Zit er helemaal niet op te wachten om met velen? te gaan chatten.
We wachten wel af. Is simpel weer te verwijderen.
Laat het hier ook bij, msn is genoeg. Niet nog een account ergens. Doe ik toch niets mee.
Bibliotheektoepassingen: Kan ik me wel iets bij voor stellen. Bijv. contact van het onderwijs met inlichtingen op bepaalde tijden?

Geen opmerkingen: