woensdag 23 april 2008

Week 3 Ding 6 en 7

Aan de slag met Flickr. Moet zeggen dat ik er soms net als een mede weblog-genoot duizelig van werd. Yahoo account zonder al te veel problemen aangemaakt en daarna een Flickr account. Word ik echt verondersteld een heel scala aan e-mail adressen en wachtwoorden te onthouden? Kan dat allemaal opgeslagen worden op mijn harde schijf???
Daarna een aantal foto's op Flickr gezet. Zomaar wat dingen van mezelf. Instellingen wel op prive gezet want wat moet de hele wereld daar nou mee..
Volgens mij moet ik of iets vertellen over een foto van Flickr of foto's maken in of rondom de bieb. Nou het eerste dan maar. Hier de foto. Van de universiteitsbibliotheek in Berlijn. Wat een gebouw! Om jaloers op te worden.


Vervolgens bezig geweest met Ding 7. Foto's op kleur etc.


Nu is het tijd voor:

1 opmerking:

Han Voogsgeerd zei

accounts en wachtwoorden zijn een probleem. probeer zoveel mogelijk steeds dezelfde account naam (of een afgeleide) en wachtwoorden te houden. mocht je ze niet kunnen onthouden er zijn op het net ook wachtwoord hulpjes te downloaden.

bijvoorbeeld keepass

http://keepass.info/