donderdag 10 april 2008

Week 1 Oefening 2

Het aanmaken van een weblog. Simpel zou je denken. Maar onder welke naam ga je schrijven? En hoe gaat je weblog heten? De naam waaronder ik schrijf is die van een persoon uit een boek. Bovendien is de naam in mijn directe omgeving ook al gebruikt voor........
Dat zullen jullie zien als ik een foto plaats.
De naam van de weblog: vanbegintoteind. Dit was de derde poging. Populair programma dus dat Blogger.
Eigenlijk geen goede naam want hopenlijk eindigt dit juist niet maar is het het begin van een heleboel leuke nieuwe initiatieven.
Waarom Blogger? Och, het stond bovenaan en ik ben praktisch van aard.
Waarom dit sjabloon? Het was de enige met wat leuke kleurtjes en ik neem aan dat ik zelf te zijner tijd nog wel wat kan veranderen

Geen opmerkingen: