zaterdag 28 februari 2009

Ik wil zo graag...

Ik wil zo graag de zon weer een keer op mijn gezicht voelen, en dat het een andere coach eindelijk lukt afspraken te maken met de zon die de zon nakomt!


Klik hier voor meer gratis plaatjes

Ik wil zo graag dat het gras weer begint te groeien in de tuin,(ook al moet ik dan weer wekelijks maaien).

Ik wil zo graag bloeiende tulpen hyacinten en narcissen buiten en niet alleen binnen in een vaas!

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Ik wil zo graag avonden dat de vogels fluiten en het haast zwoel is!

Ik wil zo graag in het tuin paviljoen(tje) 's ochtends mijn kopje koffie drinken,(ook al moet ik eerst nog heftig aan de gang met schoonmaak azijn om het terras weer schoon te krijgen)!

Ik wil zo graag bergen kikkerdril in de vijver, (ook al schrik ik me altijd klem van de vele kleine bruine kikkertjes die een aantal weken later in de tuin rondspringen).
Klik hier voor meer gratis plaatjes

Ik wil zo graag door de kat van de sokken gelopen worden omdat ik richting tuindeuren loop en hij eerder buiten wil zijn dan ik.



Ik wil zo graag meesjes in het nestkastje en mussen onder de dakpannen,(ook al moet ik dan voortdurend het kozijn van mijn slaapkamerraam van de mussepoep ontdoen).

Ik wil zo graag familie konijn voor in het plantsoentje weer met gezinsuitbreiding rond zien huppen op het grasveld, (ook al vreten ze alle planten op in de voortuinen, domme buurman plant sierkool!).

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Ik heb het er allemaal voor over want ik wil zo graag:



8 opmerkingen:

Jouke zei

Geweldige blogpost!! Super!!!!
Ik wil die dingen ook heel erg graag.

Heb begrepen dat andere coach niet meer met De Zon praat. Er schijnen erge dingen gebeurd te zijn tussen die twee.

catwoman zei

Wat een prachtige blogpost. Het onderschrijft onze aller wens. En het lukt nog maar steeds niet.. Het stukje ontroert me gewoon een beetje, omdat ik hetzelfde voel. Het komt....het komt eraan....
Wij twitteren met z'n allen alvast de lente tegemoet!
Groetjes van Catwoman

blondie zei

Geweldige blogpost, ik sluit mij volledig aan bij mijn voorgangers! Ik word er echt vrolijk van en omdat het vandaag complimentendag is: Mijn welgemeende complimenten voor deze blogpost (of is het dan weer een beetje overdreven en ga je eraan twijfelen?)

Shanti zei

Nee hoor! Ik twijfel nergens aan, het is immers complimentendag!
Bovendien heb ik echt de eerste bloeiende krokussen in de tuin ontdekt. Dus LENTE!

last best zei

Wat een prachtige blogpost!! Je omschrijft precies hoe iedereen ons voelt. Enne, ik heb nog niks van complimentendag gemerkt hoor. Jullie allemaal wel las ik. Kom maar op met die complimenten! Die coach en de zon...... dat wordt niet meer wat ben ik bang.

twekkie zei

Ben het er helemaal mee eens. Nog even wachten.
Mooi bericht trouwens.
Groetjes

aliebieb zei

Heel leuk, net een gedicht. ja, en die dingen willen we allemaal wel. Maar het komt wel, het is al langer licht en de vogels fluiten anders en beginnen al te trekken met pluisjes, en ik vind altijd, je kunt de lente ook ruiken.(Dick denkt daar altijd het zijne van, blaadjes weer aan de boom en leeftijd enzo)

infogirl zei

Jaaaaaah, het hangt in de lucht (dat moet toch wel; ergens tussen de regendruppels van vandaag).
Ik moet altijd even afkicken van de wintersport, maar dan mag het van mij ook direct voorjaar worden: Heerlijk !