zondag 26 oktober 2008

Dewey de Amerikaanse bibliotheekkat

">

10 opmerkingen:

catwoman zei

Ja, die hoort eigenlijk ook op mijn blog thuis......
Kunnen we in onze bibliotheek ook niet zo'n leuke kat adopteren?

Miauw Catwoman

infogirl zei

Wel ja, waarom niet ?
Lijkt me wel gezellig.
Er zijn veel bibliotheken waar ze een kat hebben; kijk hier maar eens...
In de Amsterdamse bibliotheek zouden ze poes Loeder geadopteerd hebben.

Shanti zei

Euh.... infogirl waarom heet die poes Loeder??

infogirl zei

Geen idee, hij (of zij ??) lijkt me niet erg "loederig", maar wie weet.... stille wateren hebben diepe gronden.

blondie zei

Leuk filmpje, lijkt me wel gezellig, zo'n kat in de bieb. Maarre....Shanti, kun je me aub. nog een keer uitleggen hoe je dat filmpje in je blog hebt gekregen? Ik heb het vanavond ook geprobeerd, maar ik word er gek van, het lukt me niet!! Nou ja, net niet gek. Ik hoor het vast nog wel van je, coach.

Shanti zei

Kijk maar even op jouw blog Blondie daar staat een uitleg over zoals Jouke het noemt De-Groene-Eland-Methode.

blondie zei

Hoi Shanti,

Heb je m'n videofilmpje van Blondie al weer gezien. Is gelukt met de afmetingen, heb alles in de embedded code ongeveer de helft kleiner gemaakt.

Shanti zei

Hardstikke goed Blondie! Ga ik ook eens proberen!

iron zei

shanti,
de asiels zitten overvol, met het nemen van een bibliotheekkat verrichten we een goede daad en het draagt bij aan onze charme.
boekenmensen en katten gaan goed samen,hoewel de meeste katten weet ik uit ervaring het liefst bovenop je boek gaan zitten, want daar gaat de aandacht naar uit.
groeten van iron

blondie zei

Hey Shanti,

Ik kwam dit tegen: film over Dewey